Totalul afișărilor de pagină

luni, 22 noiembrie 2010

JCI Brasov si Dr. Hedi Hoka - "Stiinta fericirii. Despre vointa de a trai fericit."

Avem onoarea de a prezenta conferinta publica sustinuta de doctor in psihologie si leadership&business coach Hedi Hoka in organizarea JCI Brasov impreuna cu partenerul local, libraria Okian (www.okian.ro).

Ce este fericirea? Ce ne face cu adevarat fericiti? Exista fericire sau este doar un vis?
...
"M-am oprit astazi la semafor si, uitandu-ma in jurul meu, ce credeti ca am vazut? Oameni grabiti, sobri, incruntati, lipsiti de pofta de viata. Nu stiu daca am vazut zece oameni care sa fie fericiti si acest lucru sa se poata citi pe fetele lor. Eu merg pe strada cu zambetul pe buze pentru ca sunt fericit si-mi doresc sa se vada lucrul acesta pentru ca nu se stie niciodata cine se poate bucura de acest zambet. Este atat de important sa aratam ca suntem fericiti si sa pretuim acest lucru la maxim."

Da! Fericirea exista! Avem curaj sa o primim?

Vino marti, 23 noiembrie la libraria Okian din Brasov incepand cu ora 16 si, impreuna cu speakerul international dr. Hedi Hoka (www.hedihoka.ro) vom cauta si vom gasi raspunsuri la aceste intrebari.
Organizatori: JCI Brasov(http://www.jci-brasov.ro/)
Rose Jobs (http://www.cursuri-calificare.eu/)

Din ce in ce mai bine.....

gazda: Peligrad Sorin
mobil: 0730.830.760
e-mail: peligrad.sorin@rose-jobs.ro

Think Out of the Box!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu