Totalul afișărilor de pagină

vineri, 24 decembrie 2010

Public Speaking Brasov - curs Peligrad Sorin

Antena 1 Brasov a participat la unul dintre cursurile desfasurate la Centrul Cultural Reduta Brasov.

 Aici gasim si detalii despre organizarea cursului, marturii ale unor participanti, precum si o lectie "deschisa".
Am facut o recapitulare si am discutat despre canalalele de comunicare: Vizual, Auditiv, Kinestezic (VAKOG), "predicate" verbale, stapanirea emotiilor (mijloc de transmitere a mesajelor), miscarile oculare.
Am exemplificat posturile corpului, precum strangerile de mana intre persoane, utilizarea mainilor in timpul discursului, etc.
Am primit si am oferit feed-back in ambele feluri: apreciativ si constructiv (nu exista feed-back negativ).

In final, am invatat prin joc sa comunicam nonverbal si sa observam comportamentul celorlati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu